Conform legislatiei in vigoare, respectiv OUG 34/2014 cu modificari si completari ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Astfel, potrivit prevederilor din OUG 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti denunta unilateral contractul in termenul mai sus mentionat si returna produsul(e), iar noi iti oferim 3 optiuni:
a) iti returnam suma de bani;
Pentru asta este nevoie sa ne transmiti in scris contul IBAN si titularul acestuia
b) iti inlocuim produsul cu un alt produs identic;
c) poti folosi banii proveniti din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.
Solicitarea de denuntare unilaterala a contractului la distanta este necesar sa se faca in scris (formular de renuntare la cumparare site) sau sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Datele de contact sunt urmatoarele:
Furnizor: SC BEST WEB LED SHOP SRL
Sediul: Ploiesti, str. Cristianul, Nr. 24, Bl. 156I, Ap. 4, CP 100509, Judetul Prahova
Telefon: 0731.822.886
e-mail: office@produseled.ro
Potrivit prevederilor art.10 lit.c din OG 130/2000 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri ca si defecte estetice iar acestea nu au fost semnalate in scris la adresa de maill office@produseled.ro in primele 72 de ore de la receptionarea produsului
- Produsul receptionat prezinta un defect vizibil sau functional sau daca se constata deficiente cantitate sau componente lipsa, este necesar ca acesta sa fie semnalat in scris, in max. 72 de ore de la livrarea produsului, la adresa electronica office@produseled.ro, impreuna cu 2 poze reprezentative care sa ilustreze defectul.
Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri ca si defecte estetice iar acestea au fost livrate prin curier cu serviciul deschidere colet.
- Produse aduse pe comenzi speciale (in aceasta categorie intra si toate produsele la care s-a facut o plata in avans, partial sau integral)
- Produse la care s-a intervenit asupra lui (desfacere carcasa, inlocuiri piese electronice, cabluri sau mufe taiate, etc) fara acordul nostru
- Produsele din categoria Banda LED 220V care au fost comandate in mai multe segmente cu lungimi diferite sau care nu au fost comandate la lungimea unei role intregi (50 sau 100 metri) si pentru care a fost taiata special lungimea comandata dintr-o rola.
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se aplica in cazul produselor comandate online. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si cu documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la primirea notificarii de renuntarea la cumparare si de la primirea produselor.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, va aducem la cunostinta ca trebuie sa aveti in vedere ca doar o unitate de produs a fost desigilata, iar returul celorlalte produse similare si cu acelasi cod se accepta doar daca acestea sunt sigilate. In cazul produselor care nu sunt livrate sigilate, in afara de o unitate de produs, celelalte produse facturate cu acelasi cod nu trebuie sa fi fost montate, sa prezinte urme de utilizare sau alte modificari, astfel incat noi sa le putem revinde ca produse noi, asa cum le-ati primit.
Conditii de renuntare la cumparare:
Va informam ca beneficiati de o perioada de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract si returna Bunurile, fara a fi nevoit sa va justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din OUG nr.34/2014, adica sa achitati:
- costurile directe legate de returnarea produselor;
- sunteti responsabil si in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Returul produsului sau a produselor se realizeaza exclusiv prin curier, dupa completarea formularului de retragere pe care puteti sa-l descarcati accesand link-ul din aceasta pagina.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile începand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.
Ne rezervam dreptul de a refuza primirea coletelor de la curier daca se constata ca acestea nu au fost ambalate corespunzator (sunt deschise sau prezinta deformari vizibile). In aceasta situatie cumparatorului i se va transmite telefonic sau in format electronic motivarea refuzului de primire a coletelor precum si dovezi sub forma de poze sau inregistrari video.
Procedura si pasii de urmat pentru returnarea produselor in magazinul online produseled.ro:
Inainte de a solicita returnarea produselor comandate va recomandam sa cititi cu atentie intreg continutul al acestei pagini.
Pentru a putea trimite cererea de returnare sunt necesare urmatoarele conditii:
Mai jos sunt descrisi pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru a inregistra cererea dumneavoastra de returnare:
1) dupa ce v-ati autentificat pe site, intrati in Contul meu si apoi in Istoric comenzi. Aici vor fi afisate comenzile plasate online si toate informatiile despre acestea
2) apasati pe butonul Detalii din dreptul comenzii din care doriti sa returnati produsele. Mai jos veti vedea informatii despre comanda iar produsele sunt afisate pe cate o linie
3) bifati casuta din stanga produsului pe care doriti sa-l returnati si selectati cantitatea pentru care solicitati returul
4) completati mai jos in cadrul Returnare marfa, optiunea aleasa referitor la contravaloarea produselor pe care doriti sa le returnati
5) apasati pe butonul Trimite cererea de returnare
Dupa ce ati finalizat ultimul pas, noi vom primi un mail cu intentia dumneavoasta de returnare a produselor si va vom trimite ulterior un mail cu adresa de livrare, unde trebuiesc livrate produsele.
Important!
- Coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi trebuie livrat fara ramburs
- Pe durata transportului sunteti responsabil de integritatea produsului si orice neconformitate constatata la deschiderea coletului de catre colegii nostri va fi transmisa pe mail insotita de poze in maxim 24 de ore de la receptia coletului.
- In situatia in care ai ales sa-ti dam banii inapoi este nevoie sa ne transmiti in scris contul IBAN si titularul acestuia.
1. Model de formular de retragere (apasa aici pentru a descarca in format PDF)
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:
- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
- Comandate la data (*)/primite la data (*)
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.
- Numele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului (consumatorilor)
- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
- Data
2. Constatare si validare acceptare retur produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta:
(2.1) Expediaţi produsele fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produselor. Termenul este respectat daca produsele returnate sunt expediate prin curier inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2.2) Dupa sosirea produsului/produselor la sediul ProduseLed.ro, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de renuntare la cumparare. Verificarea si constatarea se face pe baza formularului de retragere transmis de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produse produse cumparate.
(2.3) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, intr-un interval de 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e).
(2.4) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de renuntare la cumparare si retur produs(e).
3. Inlocuire produs:
Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de renuntare la cumparare si retur produse si se solicita inlocuirea produsului, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de transport pentru inlocuirea produselor comandate cu alte produse vor fi suportate de catre consumator.
4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare si retur produs(e):
Costuri suportate de catre cumparator:
- Taxele de expediere a produselor si cele pentru returnarea lor integrala sau partiala vor fi suportate integral de catre client, ProduseLed.ro nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandam sa ne trimiti coletul ambalat corespunzator in ambalajul original, asa cum l-ati primit de la noi.
Costuri suportate de catre vanzator - costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:
- Produsul nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
- Produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
- Produsul este nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau produsul provine din colete ce prezinta deteriorari de la transport. In cazul in care produsul este deteriorat la receptionarea coletului, va solicitam sa ne puneti la dispozitie poze prin care sa se ateste lipsa de integritate a coletului in care a fost livrat produsul sau produsele reclamate.
5. Rambursarea sumelor:
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator. Vom efectua această rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe de catre noi comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Daca doresti returnarea banilor este nevoie sa ne transmiti in scris contul IBAN si titularul acestuia.
Nota:
1. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor.
2. Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, depasirea termenului de renuntare la cumparare si returnare produs, neindeplinirea conditiilor de renuntare la cumparare si returnare sau neacceptarea taxei de transport prin curierat.
3. Ne rezervam dreptul de refuza returnarea produselor cu acelasi cod, ce au fost comandate in mod repetat in mai mult de o comanda si pentru care s-au facut livrari separate. In aceasta situatie se accepta returnarea produsului din comanda initiala in cantitatea specificata in factura.