Renunțare la cumpărare / Dreptul de retragere:

Conform legislației în vigoare, respectiv OUG 34/2014 cu modificări și completări ulterioare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Astfel, potrivit prevederilor din OUG 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestațiilor de servicii, de la încheierea contractului.

Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți denunța unilateral contractul în termenul mai sus menționat și returna produsul(e), iar noi îți oferim 3 opțiuni:

a) îți returnăm suma de bani;

Pentru asta este nevoie să ne transmiți în scris contul IBAN și titularul acestuia

b) îți înlocuim produsul cu un alt produs identic;

c) poți folosi banii proveniți din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.

Solicitarea de denunțare unilaterală a contractului la distanță este necesar să se facă în scris (formular de renunțare la cumpărare site) sau să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. Datele de contact sunt următoarele:

Furnizor: SC BEST WEB LED SHOP SRL

Sediul: Ploiești, str. Cristianul, Nr. 24, Bl. 156I, Ap. 4, CP 100509, Județul Prahova
Telefon: 0731.822.886

E-mail: office@produseled.ro

Potrivit prevederilor art.10 lit.c din OG 130/2000 nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:

- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri ca și defecte estetice iar acestea nu au fost semnalate în scris la adresa de mail office@produseled.ro în primele 72 de ore de la recepționarea produsului

- Produsul recepționat prezintă un defect vizibil sau funcțional sau dacă se constată deficiențe cantitate sau componente lipsă, este necesar ca acesta să fie semnalat în scris, în max. 72 de ore de la livrarea produsului, la adresa electronică office@produseled.ro, împreună cu 2 poze reprezentative care să ilustreze defectul.

Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri ca și defecte estetice iar acestea au fost livrate prin curier cu serviciul deschidere colet.

- Produse aduse pe comenzi speciale (în această categorie intră și toate produsele la care s-a făcut o plată în avans, parțial sau integral)

- Produse la care s-a intervenit asupra lui (desfacere carcasă, înlocuiri piese electronice, cabluri sau mufe tăiate, etc) fără acordul nostru

- Produsele din categoria Banda LED 220V care au fost comandate în mai multe segmente cu lungimi diferite sau care nu au fost comandate la lungimea unei role întregi (50 sau 100 metri) și pentru care a fost tăiată special lungimea comandată dintr-o rolă.

Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziție și certificatul de garanție în original.

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice se aplică în cazul produselor comandate online. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea notificării de renunțare la cumpărare și de la primirea produselor.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și vreți să le returnați pe toate, vă aducem la cunoștință că trebuie să aveți în vedere că doar o unitate de produs a fost desigilată, iar returul celorlalte produse similare și cu același cod se acceptă doar dacă acestea sunt sigilate. În cazul produselor care nu sunt livrate sigilate, în afara de o unitate de produs, celelalte produse facturate cu același cod nu trebuie să fi fost montate, să prezinte urme de utilizare sau alte modificări, astfel încât noi să le putem revinde ca produse noi, așa cum le-ați primit.

Condiții de renunțare la cumpărare:

Vă informăm că beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:

- costurile directe legate de returnarea produselor;

- sunteți responsabil și în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Returul produsului sau a produselor se realizează exclusiv prin curier, după completarea formularului de retragere pe care puteți să-l descărcați accesând link-ul din această pagină.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Ne rezervăm dreptul de a refuza primirea coletelor de la curier dacă se constată că acestea nu au fost ambalate corespunzător (sunt deschise sau prezintă deformări vizibile). În această situație cumpărătorului i se va transmite telefonic sau în format electronic motivarea refuzului de primire a coletelor precum și dovezi sub formă de poze sau înregistrări video.

În cazul în care o persoană juridică (societate) dorește să returneze un produs sau mai multe, acest lucru este posibil, cu anumite excepții, respectând condițiile următoare: se va aplica un comision de 10% din valoarea produselor returnate, sau o sumă minimă de 50 lei (inclusiv TVA), dacă 10% din valoarea produselor este mai puțin decât această sumă. În plus, clientul, în calitate de persoană juridică, trebuie să suporte costurile de transport pentru retur și este responsabil pentru menținerea integrității produselor până la momentul în care acestea sunt recepționate și verificate. La fel cum este valabil pentru orice retur, este esențial ca produsele să fie complete și să fie returnate în ambalajul original, pentru a ne permite să le revindem ca fiind noi. Pentru a verifica posibilitatea de retur a unui produs achiziționat pe persoană juridică, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail în care să explicați motivele solicitării și vom reveni cu un răspuns.

Procedura și pașii de urmat pentru returnarea produselor în magazinul online produseled.ro:

Înainte de a solicita returnarea produselor comandate vă recomandăm să citiți cu atenție întregul conținut al acestei pagini.

Pentru a putea trimite cererea de returnare sunt necesare următoarele condiții:

  • comanda din care se vor returna produsele a fost făcută online
  • nu au trecut mai mult de 14 zile de când au fost livrate produsele
  • trebuie să fiți autentificat în magazinul online

Mai jos sunt descriși pașii pe care trebuie să-i urmați pentru a înregistra cererea dumneavoastră de returnare:

1) după ce v-ați autentificat pe site, intrați în Contul meu și apoi în Comenzile mele. Aici vor fi afișate comenzile plasate online și toate informațiile despre acestea

2) apăsați pe numărul comenzii (pe dispozitivele mobile) sau apăsați butonul 'Detalii' (pe calculator sau laptop) al comenzii pe care doriți să returnați produsele. Mai jos veți găsi informații despre comandă, iar produsele sunt afișate pe linii separate.

3) bifați casuța din stânga produsului pe care doriți să-l returnați și selectați cantitatea pentru care solicitați returul
4) completați mai jos în cadrul Returnare marfa, opțiunea aleasă referitoare la contravaloarea produselor pe care doriți să le returnați
5) apăsați pe butonul Trimite cererea de returnare

După ce ați finalizat ultimul pas, noi vom primi un e-mail cu intenția dumneavoastră de returnare a produselor și vă vom trimite ulterior un e-mail cu adresa de livrare, unde trebuie livrate produsele.

Important!

- Coletul cu produsele pe care doriți să le returnați trebuie livrat fără ramburs

- Pe durata transportului sunteți responsabil de integritatea produsului și orice neconformitate constatată la deschiderea coletului de către colegii noștri va fi transmisă pe mail însoțită de poze în maxim 24 de ore de la recepția coletului.

- În situația în care ați ales să vă dăm banii înapoi, este nevoie să ne transmiteți în scris contul IBAN și titularul acestuia.

1. Model de formular de retragere (apăsați aici pentru a descărca în format PDF)

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

-  Către [aici se introduce numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail ale profesionistului]:

-  Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)

-  Comandate la data (*)/primite la data (*)

(*)  A se elimina mențiunea inutilă, după caz.

-  Numele consumatorului (consumatorilor)

-  Adresa consumatorului (consumatorilor)

-  Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

-  Data

2. Constatare și validare acceptare retur produs(e) în cazul denunțării unilaterale a contractului la distanță:

(2.1) Expediați produsele fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data primirii produselor. Termenul este respectat dacă produsele returnate sunt expediate prin curier înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2.2) După sosirea produsului/produselor la sediul ProduseLed.ro, personalul calificat va verifica și constata dacă pentru aceste produse primite se aplică procedura de renunțare la cumpărare. Verificarea și constatarea se fac pe baza formularului de retragere transmis de către cumpărător și a condițiilor obligatorii de aplicare a procedurii renunțare la cumpărare și retur produse cumpărate.

(2.3) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumpărătorului prin e-mail, într-un interval de 24-48 de ore de la primirea produsului/produselor, acestea făcând referire și la taxele speciale aplicate, dacă este cazul, în procesul de retur produs(e).

(2.4) Pe baza rezultatelor comunicate, cumpărătorul este obligat, prin e-mail, să furnizeze acceptul sau observațiile cu privire la cele menționate în rezultatele comunicate, în vederea continuării procesului de renunțare la cumpărare și retur produs(e).

3. Înlocuire produs:

Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile obligatorii de renunțare la cumpărare și retur produse și se solicită înlocuirea produsului, vânzătorul va înlocui produsul cu unul nou al modelului specificat în comanda inițială a cumpărătorului. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs din aceeași categorie de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența, respectiv, dacă valoarea este mai mică, cumpărătorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de transport pentru înlocuirea produselor comandate cu alte produse vor fi suportate de către consumator.

4. Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare și retur produs(e):

Costuri suportate de către cumpărător:

-  Taxele de expediere a produselor și cele pentru returnarea lor integrală sau parțială vor fi suportate integral de către client, ProduseLed.ro nu poate fi făcută răspunzătoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Vă recomandăm să ne trimiteți coletul ambalat corespunzător în ambalajul original, așa cum l-ați primit de la noi.

Costuri suportate de către vânzător - costuri de retur și transport cu curierul pentru produsul în cazul în care la recepția produsului cumpărătorul constată că:

- Produsul nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.

- Produsul nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.

- Produsul este nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau produsul provine din colete ce prezintă deteriorări de la transport. În cazul în care produsul este deteriorat la recepționarea coletului, vă solicităm să ne puneți la dispoziție poze prin care să se ateste lipsa de integritate a coletului în care a fost livrat produsul sau produsele reclamate.

5. Rambursarea sumelor:

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de către consumator. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe de către noi comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Dacă dorești returnarea banilor este nevoie să ne transmiti în scris contul IBAN și titularul acestuia.

Nota:

1. Pentru produsele ale căror colete reprezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, cumpărătorul este rugat să refuze recepția lor.

2. Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea produsului în cazuri de retururi repetate, depășirea termenului de renunțare la cumpărare și returnare produs, neîndeplinirea condițiilor de renunțare la cumpărare și returnare sau neacceptarea taxei de transport prin curierat.

3. Ne rezervăm dreptul de refuza returnarea produselor cu același cod, ce au fost comandate în mod repetat în mai mult de o comandă și pentru care s-au făcut livrări separate. În această situație se acceptă returnarea produsului din comanda inițială în cantitatea specificată în factură.

Produs adăugat la Favorite