Modalități de plasare a unei comenzi
- Plasare comandă cu cont
- Plasare comandă fără cont
Plasare comandă cu cont:
1. Înregistrarea unui cont nou sau autentificarea în cont
Pentru a lansa o comandă prin intermediul magazinului online faceți click pe butonul ‘’Intra in cont’’ (dreapta sus) unde puteți să vă înregistrați cu o adresă de e-mail sau să intrați în contul dumneavoastră deja existent. În cadrul autentificării pe site, trebuie completate câmpurile obligatorii (marcate cu *) și puteți adăuga una sau mai multe adrese de livrare sau de facturare. Tot acolo, poți opta pentru facturarea pe persoană fizică sau juridică.
2. Adăugarea în coșul de cumpărături
Alegeți produsul dorit și apoi faceți click pe butonul "Adaugă în coș". Produsul va ajunge în coșul de cumpărături.
3. Modificarea și finalizarea comenzii
Pentru vizualizarea produselor alese faceți click pe coșul de cumpărături, unde puteți actualiza cantitatea produselor adăugate în coș sau să eliminați produse din coșul de cumpărături. Din coș puteți opta pentru finalizarea comenzii sau să vă întoarceți în magazin pentru continuarea cumpărăturilor. Pentru finalizarea comenzii este necesar să aveți cont și să vă autentificați în cadrul magazinului online. După autentificare, în situația în care aveți un voucher valid, acesta trebuie introdus pentru a beneficia de avantajele acestuia, apăsând butonul OK, iar pentru situația în care nu aveți mergeți mai departe la alegerea modalității de livrare.
4. Alegerea modalității de livrare
Aveți posibilitatea să alegeți următoarea modalitate de livrare:
- Livrare cu ridicare din easyBox Sameday Curier
- Livrare prin curier cu Deschidere colet (Sameday Curier)
- Livrare prin curier (DPD)
După alegerea modalității de livrare trebuie să bifati casuța din cadrul ‘’Termenii serviciului’’, după ce ați citit și dacă sunteți de acord cu aceștia. Următorul pas opțional este de a ne lăsa un mesaj referitor la comandă, dacă acesta chiar este relevant pentru procesul de facturare, pregătire comandă sau livrare.
5. Alegerea modalității de plată
În funcție de modalitatea de livrare, magazinul online ProduseLed.ro vă pune la dispoziție următoarele modalități de plată:
Plata online cu cardul (Visa / Maestro / Mastercard)
- Dacă ați ales să plătiți online cu cardul, după selectarea modalității de plată, se va deschide o altă fereastră în care veți introduce datele de confirmare și autentificare pentru această modalitate de plată
- Dacă ați ales modalitatea de plată cu cardul, pe pagina procesatorului de plăți aveți opțiunea de plată cu Google Pay
- După ce introduceți datele solicitate pe pagina procesatorului de plăți online, veți primi un mail de confirmare pentru comanda plasată
Plata prin transfer bancar (prin ordin de plată)
- Dacă ați ales să plătiți prin transfer bancar, după selectarea modalității de plată, se va deschide o altă pagină cu sumarul comenzii. În cadrul acestei pagini aveți posibilitatea de confirmare a comenzii prin apăsarea butonului ‘’Confirm comanda’’ sau întoarcere la pagina anterioară unde puteți opta pentru o altă modalitate de plată.
Plata ramburs
- Dacă ați ales să plătiți cu numerar, ramburs la livrare, după selectarea acestei modalități de plată, comanda se trimite automat
6. Confirmare comandă
După ce ați parcurs toți pașii de mai sus, veți primi un mail de confirmare că s-a înregistrat comanda și în maxim 24 de ore lucrătoare un coleg de-al nostru te va suna ca să te informeze despre statusul comenzii și al celui de livrare.
7. Modificare sau anulare comandă
Dacă vrei să modifici comanda sau să o anulezi este foarte simplu. Acestea se pot face din "Contul meu" --> "Comenzile mele" până în momentul în care comanda este confirmată telefonic. În cazul în care comanda a fost confirmată telefonic și totuși vrei să modifici sau să anulezi comanda, te rugăm să ne suni cât se poate de repede. Dacă totuși te-ai răzgândit după ce comanda a fost expediata prin curier, poți prelua coletul și apoi să ne anunți de intenția de returnare sau poți refuza coletul atunci când ești contactat pentru livrarea lui.
Plasare comandă fără cont:
Pentru plasarea unei comenzi fără cont, sunt valabile următoarele opțiuni:
- comanda pe site prin optiunea de transmitere "Comanda fara cont"
- comandă pe e-mail
- comandă pe WhatsApp
- comandă prin SMS
- comandă telefonică dacă nu este prima comandă livrată (norme GDPR)
Actualizat: 16.12.2023